dissabte, 20 de mar莽 del 2021

SESSI脫 8

Avui ha sigut l'煤ltima sessi贸 abans de la prova final de l'assignatura i jo, personalment he gaudit molt.

Hem dedicat la sessi贸 sencera a llegir contes. Tots els companys i jo hem hagut de llegir un trosset del conte que hem portat.

Ha sigut una estona molt enriquidora, at猫s que, la Cecilia ens anava donant consells i pautes per millorar la nostra projecci贸 de la veu i la nostra actitud corporal.

Per exemple, a mi, que de vegades m'oblido que he de projectar la veu perqu猫 m'escolti tothom, m'ha fet fer dos exercicis molt 煤tils dels quals he apr猫s molt铆ssim: primer m'he hagut de posar un llapis a la boca i mossegant-lo he hagut de llegir unes frases, fer aquest exercici m'ha perm猫s adonar-me'n de la import脿ncia de vocalitzar i dirigir la veu.
Tot seguit, per tenir m茅s recursos d'expressi贸 corporal he hagut de dir la mateixa frase amb diferents estats d'脿nims i penso que tamb茅 ha estat un recurs molt eficient. 

Considero que saber explicar contes i fer-ho b茅 茅s essencial a la nostra professi贸.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'ACABA L'AVENTURA

L'aventura que empren铆em mesos enrere amb l'assignatura de COS i VEU avui arriba al seu final i per concloure nom茅s puc donar les gr...